En liten prommis, och lite ”skräp”!

5919_530907566969274_1716699641_n[1]945788_530907653635932_2085570624_n[1]980421_530907426969288_1029363617_o

Tog en prommis ikväll igen, och hittade lite fint annat, skräp skulle nog somliga kalla det. Men jag gillar sånt! Rostigt och fint. Klart man ser ett odjur av nåt slag, menar inte hundarna då, även om dom är lite rufsiga!:-P

Det här inlägget postades i Mina hundar!, natur och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till En liten prommis, och lite ”skräp”!

  1. mariayarri skriver:

    Vilka fina hundar du har ! Jag gillar hundar i allmänhet och min egen Yarri i synnerhet 🙂 .
    Mittenbilden är, trots att den inte innehåller hundar , Kanonbra ! // Maria

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Tackar, tackar! Roligt att du tyckte om bilden! 🙂 jag gillar ju att ta bilder på allt möjligt ”konstigt”! Och när man ändå är ute med hundarna varje dag fastnar dom ofta på foton, just här är dom lite ovårdade o oborstade. Det är dottern som ställer ut våra hundar, därav frisyrerna. Här hade jag bara mobilkameran med, men ibland blir det bra bilder med den med! 🙂

      Gilla

  2. bibbishantverk skriver:

    Nej för hundra gubbar inte är det skräp inte. Det är ju kanonfina bra-att-ha-saker vetja.

    Gilla

Kommentera

