Glad Midsommar!

Tre regnskurar på raken kom det plötsligt! Och åska, nu är det lugnt o soligt men fortfarande väldigt molnigt. Passade på att fota mina lupiner som just slagit ut, och inne blommar mina fina orchideér fortfarande, så fina! Har aldrig varit med om att det gått så fort som denna sommar, ALLT blommar nu! Alltid nåt att glädjas åt när min kära karl delat med sig sin förkylning, hoppas man hinner piggna till på midsommarafton. Mina utlovade bilder på mitt pysslande får nog vänta ett tag till tyvärr.

Glad Midsommar till Er alla! 🙂

P1050715 P1050714

Bild | Det här inlägget postades i natur och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Glad Midsommar!

  1. Hej! Återgäldar ditt besök hos mig 🙂 Trevlig blogg, kommer att titta in lite då och då!
    Mvh
    Anna

    Gilla

  2. bibbishantverk skriver:

    Krya på dig.
    Hoppas du får en trevlig midsommar trots förkylningen.

    Gilla

Kommentera

