Loppisfynd!

Var på loppis och fyndade dessa fina glasblommor! Bara 20 kronor styck. Lyckades också diska och fota dom utan att ha sönder dem. Nu ska jag bara komma på var jag skall ställa dom, så vare sig katt eller hundar kommer åt dom! Älskar att fynda på loppis, så det blir en hel del som jag kommer hem med tyvärr! Till min karls stora glädje, han hatar sånt han kallar ”krafs”! Men dom här var väldigt fina! 🙂

P1050739

Det här inlägget postades i blommor, loppisfynd och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Loppisfynd!

  1. Iréne skriver:

    Oj, de var speciella!

    Gilla

  2. bibbishantverk skriver:

    Jisses vilket fynd du gjort.
    Jag har en god vän som är glasblåsare och han har gjort blommor vill jag minnas. Men inte sådana som du visar upp. Så kul det var att se dessa som var nya för mig. Grattis till ett vackert fynd.

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Åh tackar! Jo, jag undrar om de inte är handgjorda. Men vet inte om de är svenska eller utländska, står inget nånstans. Men de är fina och står på finhyllan och glänser nu. 🙂

      Gilla

Kommentera

