Fjäril!

Lyckades fota denna fjäril på en rosa krollilja en dag. Blev till och med ganska bra skärpa, annars är jag inte så bra på att ta bilder och har ingen värstingkamera att tala om. Men det är ju så himla kul att fota. Har inte en aning vad det är för fjäril, eftersom den precis stängde ihop vingarna. Men lite tufft tycker jag det blev. 🙂

P1050798

Och en utlovad bild på min utslagna rosa pion, blev inte mer eftersom det började regna och har hållit i sig ett tag nu.

P1050796

Och så var lilla kisse med i trädgården idag! 🙂

P1050804

Det här inlägget postades i blommor, katt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Fjäril!

  1. Ninna skriver:

    Den där fjärilen var knappt jag såg först, det var som en förlängning av blomman! Häftigt!!!!
    Jättefin bild även om det inte är superskärpa!

    Gilla

  2. bibbishantverk skriver:

    Åh där gonar den rara kissen sig i solen. Fina bilder idag igen.

    Gilla

  3. Pia Carlsson skriver:

    Härliga bilder! Din katt ser ut att må bra mycket bättre än min 😀 även om han är ganska bra nu 😉

    Gilla

  4. bibbipson skriver:

    Tack! Ja, den med fjärilen var ett lyckoträff, trodde först inte att den skulle komma med! 🙂

    Gilla

Kommentera

