Pysselkväll!

Pysselkväll med min pysselkompis. Blev tre örhängen i lila nyans, gillar lila. Ganska fina tycker jag, lite olika stora. 🙂P1050833

Det här inlägget postades i Smycken och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Pysselkväll!

  1. Ninna skriver:

    Jag tycker också dom är fina. Hade mycket väl kunnat tänka mig dom till vänster i bilden.
    Men… jag undrar om mina hål i öronen har vuxit igen vid det här laget…. 😆

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Dom tyckte min pyssekompis bäst om också, det var hon som gjorde dom. De till höger har jag pärlat ihop, och de tycker jag bäst om, eftersom jag inte gillar så stora örhängen numera. 🙂

      Gilla

      • Ninna skriver:

        Jag håller med dig. Set var längesedan jag hade stora örhängen. Men minns ett par hängande saker med några turkosblå stenar i som jag köpte på Indiska. Det var länge sedan.

        Gilla

      • bibbipson skriver:

        Jo, det var poppis med turkosblå smycken på ”den” tiden tror jag, har också kvar ett par örhängen i just den färgen. Använder dom faktiskt än idag ibland! 🙂

        Gilla

Kommentera

