Pionakvareller!

Pionakvareller på gång i olika färger, former och tekniker.  Försöker måla av de foton jag själv tagit av mina egna pioner. Men de är inte så väldans lätt att måla, eftersom de är så ”rufsiga” i formen. Men skam den som ger sig! 😉P1050834

Det här inlägget postades i Akvarell, blommor och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Pionakvareller!

  1. Ulrika skriver:

    Den längst ner till höger gillade jag jättemycket!

    Gilla

  2. bibbishantverk skriver:

    Så duktig du är att måla. Jag tyckte alla var fina, var och en på sitt sätt.
    Men jag tyckte jag saknade de mörka stråna efter akvarellkatten *S*

    Gilla

  3. Ninna skriver:

    vad duktig du är!

    Gilla

  4. Jag skriver:

    Vad jag avundas folk som kan måla! Pionen längst ner till vänster gillar jag lite extra, men alla är fina.

    Gilla

Kommentera

