Krya på sig-orchideé!

Denna underbara orchideé fick min gubbe i krya-på-sig-present av en kompis. Otroligt vacker! Otroligt vad många olika varierande orchideér dom kan få fram. 🙂
16556_554339964626034_1872749124_n[1]

Taget med mobilen, därav den dåliga fotokvalitén.

Det här inlägget postades i blommor, Orchideé! och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Krya på sig-orchideé!

  1. Ninna skriver:

    Mycket vacker!

    Gilla

  2. TantGlad skriver:

    Ååå…så vacker!
    Önskar dig en fortsatt fin dag nu, för nu måste jag fortsätta att kolla lite i din blogg.
    Må så gott!

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Åh! Tackar! Ja, jag hoppas du hittade lite annat smått o gott att titta på i min blogg. Och tack för titten, jag skall kolla in din blogg också, och hoppas du också får en fortsatt trevlig dag idag! 🙂

      Gilla

  3. bibbishantverk skriver:

    Så härligt med goda kamrater som kommer med lite uppmuntran. Blomman var jättefin. Hoppas gubben din kryar på sig.

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Ja, det var roligt att få denna blomma, blir ju jag som får ta hand om den. Men det gör jag gladeligen! Och jo, han har piggat på sig, även om han inte är helt bra. 🙂

      Gilla

Kommentera

