Dåligt väder-örhängen!

Dåligt väder har vi haft, regn, molnigt och inte alls så bra. Då passar man på att pyssla lite med pysslarkompis en regnig kväll. Tre par örhängen blev det, ett par med fjädrar på. De två utan fjädrar har jag gjort i flera olika varianter i flera år, några har jag sålt, och några har jag givit bort som gåva när någon fyllt år. 🙂P1050846

Det här inlägget postades i Smycken och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Dåligt väder-örhängen!

  1. Ninna skriver:

    Med andra ord så kan dåligt väder vara bra väder ibland! 🙂

    Gilla

  2. bibbishantverk skriver:

    Jag är vanvettigt förtjust i örhängen med fjädrar. Dessa var kanonsnygga.
    För dig som tydligen förbrukar en del pärlor och annat kan jag rekommendera dig att handla ifrån Creative Company. Det blir billigare att skicka efter från Danmark än att handla på Panduro och de har stort urval. Bara ett tips……

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Tackar, roligt att du gillade dem. Just de var min pysselkompis design. Jo, jag tycker också att de är snygga! 🙂 Jag har provat att beställa från Creative Company tidigare, jo, det blir billigare. Men ibland köper jag nedsatta varor från Panduro, eller så kan man köpa färdiga smycken som är på rea, då kan man få mycket pärlor väldigt billigt. Man bara bygger om dom, eller tillverkar nya smycken. Jo, det går åt en del pärlor! 😉

      Gilla

  3. Pia Carlsson skriver:

    När det är dåligt väder så blir det lite gjort 😉 Jättesnygga örhängen båda två 😀

    Gilla

  4. Ewas 1000 tavlor skriver:

    Så fina örhängen, är svag för de med fjädrar! 🙂

    Gilla

  5. Solsi skriver:

    Tack för tipset om att handla från Danmark, skall prova det

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Ja, varsågod. Men det var nog Bibbis hantverk som tipsade först. Men jag har handlat därifrån i flera år. En del är bra och en del mindre bra, man får kolla lite. 🙂

      Gilla

Kommentera

