Nyckelringspyssel!

Pysselkväll igen! Medan jag satt och micklade ihop ett par örhängen så trollade min pysselkompis fram dessa nyckelringar, läckra eller hur? Det är små bjällror på en del, och små hjärtan. Alltid kul med lite nya ideér, sett från någon annans ögon, det vill säga, min pysselkompis ögon. För dessa nyckelringar hade jag aldrig själv kommit på. Man blir lite trångsynt(!) när man sitter själv och pysslar, tror att saker ska vara på ett särskilt sätt, fast man ju kan göra annorlunda. Och där är det bra att ha någon annan att bolla ideér med, eller som kommer med såna här himla kuliga ideér på nyckelringar! 🙂

P1050886P1050896

P1050898P1050897

Det här inlägget postades i Okategoriserade, Smycken och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Nyckelringspyssel!

  1. Ninna skriver:

    Hur läckra som helst! 😀
    Och visst! Det är sant! Är man flera stycken tillsammans, så triggar det igång idéerna och flödet väldigt mycket mer än när man sitter själv. Gäller säkert i alla sammanhang!

    Gilla

  2. Urläckra! KUL!
    ( och kul att jag hittade Ninna här inne hos dig! 🙂 )

    Gilla

  3. nickasblogg skriver:

    Åh de var fina! Visst är det bra när man är fler att bolla idéer med, jag är med i en målargrupp vi hjälper ju varandra med inspiration och nya idéer. 🙂

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Jo, det är jättebra att vara flera, så man får lite nya ideér. Vi hade ju en målargrupp tidigare, där kunde vi bolla ideér. Men nu har vi inte haft kurs på ett tag. Då blir man lite vilsen! 😉

      Gilla

  4. bibbishantverk skriver:

    Det är kul med en pysselkompis som man kan få inspiration ifrån. Ni gör fina saker varje gång ni pysslar tycker jag.

    Gilla

Kommentera

