Valpvakt! :)

Är hundvakt till denna lilla underbara valp. Egentligen är det sonen och flickevännen som är hundvakt, men idag fick jag ha hand om henne, och ”snufsa” på henne. Och lite bus med mina hundar blev det också. Just nu sover hon i sin lilla korg. Hon är av rasen Bichon Frisee. (Med all sannolikhet felstavat!) Tuggbenet är ca 25 cm långt! 🙂

1234766_568086366584727_792633244_n[1]999771_568086123251418_1138867632_n[1]1239746_568085829918114_1762871837_n[1]

Det här inlägget postades i Mina hundar!, Okategoriserade och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Valpvakt! :)

  1. nickasblogg skriver:

    Vilken liten sötnos 🙂

    Gilla

  2. Ninna skriver:

    Å vad söt den är!
    Jag tror det är en likadan som en väninna till mig nyligen har skaffat, men hennes är inte så vit, mer ljust ljust brun – eller vad man ska kalla färgen.
    Helt bedårande! 😀

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Jo, de är så söta och goa och fina. Men denna rasen är bara vita. Så det är nog en annan ras din väninna har, men jag är inte så bra på dessa små raser, eventuellt Lhasa Apso, kanske! Jag är glatt överaskad över rasen, hade ingen aning om att de var så fina! 🙂

      Gilla

  3. bibbishantverk skriver:

    Dom är så söta dom där små tussarna.

    Gilla

Kommentera

