Höst! Nej då!

Tycker egentligen inte om hösten. Eller egentligen tycker jag om hösten, men gillar inte att sommaren tar slut, och vintern kommer! Hurv! Men idag har vi haft sommarvärme, och kan njuta av äpplen, korsvirkesbären och deras fina blad i mörkt rött. Och en fin sommardag envisas jag att tycka, hängde även upp en tvätt, för det luktar så gott när man tar in det sen. 🙂
P1050910P1050913
P1050911

Det här inlägget postades i Naturfoton! och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Höst! Nej då!

  1. Ninna skriver:

    Härliga bildet! Du har fångat skönheten.

    Gilla

  2. Jag skriver:

    Så vackert! Nu börjar den på riktigt, idag är det ju till och med september. Höstljuset en solig dag är speciellt. Här ute på torpet är sommaräpplena riktigt försenade, dottern som skulle göra osötat mos blev besviken.

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Tack! Ja, jag tycker ju om hösten och den är väldigt vacker. Jo, det är ett speciellt ljus på hösten, väldigt lugnt och fridfullt. Oj då, ja mina äpplen är väldigt olika i mognad, och så en del ohyra tyvärr. Men jag tar rätt på de fina! 🙂

      Gilla

  3. Christina skriver:

    Idag så tycker jag att hösten könnts extra tydligt.Lite ruggigt och småkallt har vi haft här.

    Gilla

  4. bibbishantverk skriver:

    Jag tycker mycket om hösten. Mörkret, luften och de vackra färgerna. Gillar att kunna tända stearinljus här och där.

    Gilla

Kommentera

