Å en fjäril till!

Så kom då denna vackra fjäril och satte sig en liten bit ifrån, och den lät mig komma ganska nära så jag kunde ta dessa bilder. Å det här vet jag är en Amiral. Väldigt vackra!

P1060025 - Kopia
P1060028

Den blå blomman blommar fortfarande. Har ännu inte kommit på vad den heter!

P1050997

Och så kisse som ju är så vacker! 🙂

P1050999

P1060001

P1060011

P1060014

Det här inlägget postades i blommor, katt och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Å en fjäril till!

  1. Ninna skriver:

    Mycket vackert så här på kvällskvisten! Tack! 😀

    Gilla

  2. bibbishantverk skriver:

    Åh det är ljuvligt med kattor.

    Gilla

  3. Jag skriver:

    Amiraler är praktfulla, man blir lite häpen när man ser dem. I år har jag not inte sett någon.

    Gilla

  4. Vacker bild på fjärilen. Har inte haft tur en enda gång i sommar att lyckats fånga en fjäril. Innan jag hunnit hämta kameran har den varit borta, såklart!

    Gilla

Kommentera

