Lite pyssel och städning!

Pysselkompis kom förbi ikväll. Blev dock inte så mycket pysslande eftersom hon började med att hjälpa mig att röja upp lite på skrivbordet. Så numera hittar vi grejerna också. Blev i alla fall en nyckelring av pysselkompis, med glashjärta och berlockhjärta och en handmadehand. Och jag fortsatte i rena gjädjen av att se skrivbordets yta! 😛 Så det blev ett hänge i glas med pärlor runt om, och ett par änglaörhängen. Det skall ju börjas i tid sägs det ju! 😉
P1060052

Det här inlägget postades i Smycken och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Lite pyssel och städning!

  1. bibbishantverk skriver:

    Det är så kul att se vad ni får till varje gång ni träffas pysselkompisen och du. Jag gillar änglar.
    Säljer ni dessa fina saker på marknader sedan?

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Jo, jag och en annan kompis brukar vara ute på marknader och sälja lite av våra alster, men har inte blivit så mycket av det i sommar tyvärr. Jag gör änglar av järntåd och pärlor också, skall lägga in dom lite senare. Jätteroligt att du tycker om våra små alster! 🙂

      Gilla

Kommentera

