Spindelgäst!

Mitt första spindelfoto! En ”liten” gäst (Ca 7cm lång!) på gardinkanten! 🙂
P1060122

Det här inlägget postades i fotografi, Spindel och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Spindelgäst!

  1. Ninna skriver:

    Puhhhh…. en långbening!
    Först läste jag: spindel 7 cm, och fick rysningar ända ner i tårna.
    Seeeeedan – kom bilden.

    Gilla

  2. Så fin den blev på foto. Man blir förvillad av mängden ben då de som är riktiga syns i skugga . Tänk jag har aldrig kommit på tanken att ta fram kameran när någon av de mängder spindlar som vi får in i huset kommer. Någon skriker genast till mig ”ta bort den…..” Bara jag som vågar ta ut dem. Nästa gång ska jag minsann hämta kameran i stället. Men vissa långbenta saker springer så förfärligt snabbt då de känner på sig att man ska ta dem..

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Tack, blev lite inspirerad av en annan bloggerska här(trädgårdssurr tror jag den heter), och tänkte att jag kunde ta ett kort på den. Ja, detta är den enda spindel som jag inte är rädd för. Men jag törs inte ta på de, jag tar dom i ett glas med vykort bakom eller nåt och bär ut dom! Jo, en del är förfärligt snabbfotade! 😉

      Gilla

  3. Pia Carlsson skriver:

    Inga trevliga djur, men avskyr dom med korta ben ännu mera!!!!! Hu gena mej 😉

    Gilla

Kommentera

