Ensampysselkväll!

Pysslade alldeles ensam igår kväll. Blev dessa två stenar, som jag provade att klä med tråd. Det är ädelstenar som jag fått av en vän, men vet inte vilken sort. Och ett par örhängen i trådarbete. Provörhänget kan ses till vänster, inte alltför snyggt! Dessutom hade jag alldeles för tjurig och hård tråd, blev inte som jag tänkte det. De färdiga är i en mjukare smycketråd. Örhängena har jag gett till min frissa som ställde upp och klippte mig en söndagskväll, bara för att hon skulle vara på jobbet. Hon är guld värd, men guld har jag inte. Men ett par alldeles purfärska örhängen fick hon som tack! 🙂
P1060175

Det här inlägget postades i Smycken och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Ensampysselkväll!

  1. Stoffisen skriver:

    Men vad duktig du är. Imponerad.
    Heja dig 🙂 Vad glad din frisör måste ha blivit.

    Kram
    Stoffe

    Gilla

  2. bibbishantverk skriver:

    Jädrars så häftig ugglan blev. Toppen!
    Vilken fin present till din frissa. Det är skoj att kunna glädja någon helt apropå.

    Gilla

  3. Pia Carlsson skriver:

    Jättefina, du är ju så duktig 😀

    Gilla

  4. mariayarri skriver:

    Vackra hantverk, din frisör måste ha blivit jätteglad för dessa vina örhängen ! … // Maria 🙂

    Gilla

Kommentera

