Första snön kom!

En tur till favoritstället innan frosten kom! Skönt och varmt väder var det då! Innan frosten!
P1060316
Så här såg det ut i morse här, snö och ett par minusgrader! Brrrr!
Dagen innan hade jag fotat lite ”vilsna” blommor, som trodde det var vår igen!
P1060322

Några krokusar, och små rosa sommarblommor!
P1060292
P1060291

Rosa och blå lupiner vid vägkanten!
P1060319P1060318

En liten tjurig jordgubbe, som tyckte det var rätt behagligt väder! 😉

P1060310

Och så den fina kraftigt rosa kärleksörten! Synd den inte får blomma längre.
P1060300
Knallröda fina löv hann jag fota!
P1060317

Jag gör som kisse och hunden och lägger mig på soffan istället!P1060311Och tittar på min fina lilja som slagit ut! Härligt orange!P1060306P1060304Ursäkta ”bildbombningen”, blir så när man inte bloggat på ett tag! 😉

Det här inlägget postades i blommor, natur och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

23 kommentarer till Första snön kom!

  1. Jag skriver:

    Vilken blomsterprakt du har hos dig! Otroligt med senblommarna!

    Gilla

  2. Ninna skriver:

    Ojoj! Ja vad säger man??? Om våren so de svage kalla höst! Elelr om det nu är vinter. 😀
    Fotona är i vart fall fantastiska!

    Gilla

  3. lenaericsson skriver:

    Så fint du har det omkring dig!

    Gilla

  4. Sonnja skriver:

    Beautiful photos!
    Greetings, RW & SK

    Gilla

  5. Pia Carlsson skriver:

    Vilka fina bilder! Ja snart har vi säkert snö här med. Fick på vinterdäcken idag, skönt. Ha en riktigt skön helg i kylan 🙂

    Gilla

  6. bibbishantverk skriver:

    Jag hade också snö hos mig i morse. Huvva!
    Vilka vackra bilder du bjuder på. Vackra gladbilder.

    Gilla

  7. mariayarri skriver:

    Jättefina bilder … Roligt att få ta del av ! // Maria 🙂

    Gilla

  8. Oj , det där var ju både vår sommar och höst och vinter på samma gång på samma tid. Otroligt!
    Fina bilder 🙂

    Gilla

  9. Ninna skriver:

    Det är så konstigt! Jag sitter vid datorn, så ser jag den lilla informationsrutan och där hinner jag se att det står att du ”gillar” men det dyker inte upp nån avisering på wordpress under den lilla orange ploppen! Men jag har fått mejl om det!!!
    Helmystiskt!
    Tur det kommer som mejl åtminstone! 😀
    För jag blir ju så glad när sånt kommer…

    Gilla

Kommentera

