Mycke´blev det!

Mycket pysselalster blev det idag. Detta är resultatet av två pysselkvällar eftersom jag glömde fota från förra pysselstunden. Pysselkompis har gjort alla örhängen utom de stora frostiga längst ned till vänster, och de svarta klockörhängena. Och den där konstiga stenen. Det är en rosenkvarts som jag lindat silvertråd runt efter en beskrivning på internet. De stora örhängena med frost är också från internet. Inte så bra. Däremot de små svarta är jag nöjd med, de är så söta. Tänker jag ha själv! Pysselkompis örhängen är så himla fina allihop! De långa med lila klocka och de gröna med fina löv är gjord av swarowskikristaller, även de långa med större lila pärla där nere. Och så blev det lite röda lagom till jul. Och så två lite diskreta, de beigeguldiga till vänster och de små vita med en liten grönaktig pärla på. Jättefina, ja allihop blev fina tycker jag själv. Mja, allihop utom dom med frostpärlorna, tycker de ser ut som små gubbar! 😛

P1060352

Det här inlägget postades i Smycken och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Mycke´blev det!

  1. bibbishantverk skriver:

    Men oj så mycket fint ni fått till. Jag är ju barnsligt förtjust i rött och rosa så de båda röda örhängena tycker jag allra bäst om. Men alla var fina.
    Ni är verkligen kreativa när ni träffas och pysslar. Så härligt med en pysselkompis.

    Gilla

Kommentera

