Juliga örhängen!

En liten trevlig stund med pysselkompis. Ikväll gick det undan, och vi hann med en himla massa nya örhängen, såklart i juliga röda färger. Måste erkänna att de flesta var pysselkompis ideér! Kolla in dom söta vita till höger, som små gummor, den röda lilla pärlan gjorde susen! 🙂P1060390

Och här ett par svarta örhängen, så himla fina! Och så ett par ”gummor” i blått! Är egentligen en blompärla som man kan använda till änglaörhängen, men har man slut på vingar så får dom vara utan! Tycker faktiskt de blev fina så här också. 🙂
P1060382
Ja här nedan är några nya akvarellkort jag gjorde till marknaden i helgen. Glömde ju ta några bilder därifrån! Ska på marknad i helgen också, så då får de följa med dit igen, får se om jag kommer ihåg att ta några bilder den här gången! :p
Akvarellkort

Och så fick jag en beställning på en ängel, utan armar och pärlhjärta! Tänkte först att då försvinner ju hela ängelns utstrålning, men efter lite funderande så blev den så här. Kunde bara inte låta bli göra ett litet ”skärp” med ett litet hjärta med en bergskristall på längst ned! Så fick jag ju dit ”mitt” hjärta i alla fall ändå då! 🙂
Ängel utan armar och pärlhjärta

Det här inlägget postades i Akvarell, Smycken, Trådkonst! och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Juliga örhängen!

  1. Ninna skriver:

    Å så fina! Ni är ju såååååå duktiga!

    Gilla

  2. Jag skriver:

    Du är verkligen kreativ! Önska jag kunde måla…

    Gilla

  3. bibbishantverk skriver:

    Så mycket fint. Dina målningar är kanonfina. Ängeln blev annorlunda och lite kul.
    Du är verkligen kreativ.
    Och för hundra gubbar GLÖM INTE kameran i helgen *S*

    Gilla

  4. Christina skriver:

    Verkligen jättesöta och juliga örhängen.Jag försökte mig på att gå in i smyckesverkstaden för ett par dagar sedan för att göra örhängen men det gick tyvärr inte.Min högerhand är fortfarande för svag efter gipset….men jag längtar tills jag kan.Har massor av nya idéer.
    Ha en bra fredag!

    Gilla

Kommentera

