”Barnbarn” på besök! ;)

Fick besök av denna lilla bedårande söta shetland scheepdogvalp (Säkerligen felstavat, går även under namnet Sheltie! )
Nej, har inte fått barnbarn, det är sonen och flickevän som skaffat valp. Men jag är ju så barnslig så jag kallar mig farmor ändå! Dom är ju så himla goa och gulliga, kolla in de små tassarna och magen! Så himla mjuk och go´!:)
P1060450P1060466

Det här inlägget postades i Hundar och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till ”Barnbarn” på besök! ;)

  1. bibbishantverk skriver:

    Nä dra på trissor vilken liten goding. Tänk att nästan alla djurbarn är så otroligt söta.

    Gilla

  2. Ninna skriver:

    ÅÅÅÅÅHHHhhh så söt!!!!!

    Gilla

  3. Solweig skriver:

    Fina ”tippöron” har den också (om du förstår vad jag menar). Varför luktar valpmagar så himla gott? Åtminstone enligt min näsa liksom tassarna.

    Gilla

  4. Louise skriver:

    Åååå …. vilken liten sötnos! Jag skulle också kalla mig farmor om jag var du … Kram

    Gilla

  5. nickasblogg skriver:

    Åhhh! SÅ söt han ser precis ut som våran Sheltie Teo gjorde när vi fick hem honom. Han är min ögonsten ❤ . Han är 11 år nu och världens snällaste och goaste hund -för de är så underbara dessa Shelties. Förstår att huvudvärken försvann 🙂 Klart du är farmor -jag är mamma 😀

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Haha, underbart att höra! Ja det var en Sheltie ni har, kul att höra att de verkar vara fina dessa hundar. Känner inte till så mycket om dem sen förut, men de verkar sunda hundar. Och kul att höra att han blivit 11 år och fortfarande mår bra. Jo, jag känner mig som farmor, och mamma till min aprikosa tik Humlan och mormor(Enligt min dotter! ;)) till hennes svarta valp som nu är 41/2 år! Ja, man blir VÄLDIGT barnslig i närheten av små valpar. 😛

      Gilla

  6. Jag skriver:

    Men oh, så söt man kan vara! Och vilken blick! Förstår att du föll.

    Gilla

  7. Graffitimom/Momspictures skriver:

    Gud så söt 🙂 🙂

    Gilla

Kommentera

