Några örhängen!

Några örhängen så här dagarna före nyår blev det. Pysselkompis gjorde de till vänster och de tredje från vänster. Jag gjorde de till höger och de svarta. De till vänster är glas och små pärlor, blandat glas och guld. Det har vi aldrig provat förr, fint blev det! De till höger är små guldpärlor bland annat. Vi har testat lite wire, visade sig svårare än det såg ut. Att få de lika långa och att inte klämpärlan ska synas så mycket var inte världens lättaste. Men skam den som ger sig! jag tyckte de alla var väldigt fina och lättanvändbara. 🙂
P1060591

Det här inlägget postades i Smycken och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Några örhängen!

  1. Pia Carlsson skriver:

    Jätte, jätte fina 😀
    Gott nytt år på dig!

    Gilla

  2. Ninna skriver:

    Jättefina! Jag gillar särskilt de svarta! 😀

    Gilla

  3. bibbishantverk skriver:

    Kanonfina!
    Jag tror jag får komma och gå på kurs hos er för det verkar väldigt skojsigt.
    Jag önskar dig ett Gott Nytt hantverksÅr 2014

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Tackar! Ja, du skulle hemskt gärna få komma på kurs hos oss, om vi skulle kunna bidra med något. Men vi är ju bara amatörer. Önskar dig en god fortsättning på det nya året, hantverksåret så klart! 🙂

      Gilla

  4. lotta766 skriver:

    De ser jättefina ut 🙂

    Gilla

Kommentera

