Lite försenad!

När nu ändå (års-)tiden verkar vara lite ur led, så kan jag ju visa min amaryllislök som är på väg att blomma. Den är fin som knopp också tycker jag. Lite roligt att ha något som är på väg att blomma nu! 🙂
P1060594

Och denna fina tulpan fotade jag tidigare, den står i en julgrupp jag har. Men den var som finast precis innan den slog ut.
P1060530
Idag har det faktiskt snöat här, kan jag avslöja. Hann dock inte ut med kameran. Det är nog cirka tredje gången det händer sen dagen innan julafton, och då bor vi ganska långt norrut i landet. Lite ovant är det, men man törs inte klaga, då får vi väl en sisådär två meter djup snö att vada i! 😉

Det här inlägget postades i blommor och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lite försenad!

  1. bibbishantverk skriver:

    Så vackra dina blommor är och så fina fotografier. Det ser ut som de är gjorda av siden.
    Här har det kylt på och är en grad kallt nu. De har lovat snö i natt. Nu jädrars blir det vinter.

    Gilla

Kommentera

