Pyssel!

Lite pysslande blev det ikväll, när pysselkompis och hennes karl kom hit. Först lite mat. Sen pysslade vi ihop ett litet påskägg, efter ett gammalt mönster jag gjort tidigare. Ett halsband med en söt tutte, örhängen med Kitty kat(tre olika krokar) och ett med delfiner, alla i plast.  Och ett par örhängen med wire och lila pärlor, ser lite mörkare ut på bild än de var i verkligheten, men väldigt snygga! Så klart gjorda av pysselkompis! 🙂

Har fått tag på plastpärlor i flera former och färger, så det blir nog mer pysslande av med detta senare. Egentligen gör jag ju mest örhängen till vuxna, men nu fick jag (vi) tänka om lite grann, men roligt var det! 🙂
P1060654

För övrigt har vi just nu -12 grader kallt, och massor med snö. Men det är väldigt fint och rent ute, har tyvärr inte kommit mig för att ta så mycket foton på snön som kommit men det får bli senare. 🙂

Det här inlägget postades i Smycken, Trådkonst! och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Pyssel!

  1. bibbishantverk skriver:

    Napparna är ju kult. Det var sött med Hallo Kitty-örhängena.

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Tack! Ja, napparna var ju poppis för några år sedan, men har tydligen dykt upp igen. De där Kittyörhängena är ju egentligen för lite mindre tjejer, lite annars än vad jag brukar göra. Men när man nu har dom måste jag ju göra nåt av dom! 🙂

      Gilla

Kommentera

