”Barnbarnet”!

Lovade ju lägga in lite nya bilder på lilla ”barnbarnet”. Bara det att jag är oduglig på att fota denna lilla vildbase! Så jag fuskade lite och tog sonens flickeväns foton istället. Mycket bättre! 😉 Här är en collagebild på henne!
Leiah
Och här är hon med hennes bästis, Bichon friséen som jag tidigare tagit hand om och lagt in bilder på. Dom gillar att busa ihop, lika söta båda två! 🙂
1533904_780104798670747_1428953409_n[1]
Denna kompis var kanske lite väl häftigt stor för henne, men han var väldigt snäll, tror det är en Sankt bernard(med all säkerhet felstavat!;)) Han har en lite ovanlig täckning, som inte är godkänd för utställning, men jag tycker han är rätt söt! Spelar ju egentligen inte någon roll hur man ser ut, om man är en frisk och trevlig hund med bra psyke, han duger som han är! Och det verkar ”barnbarnet tycka också! 😉
1504148_784843584863535_1760972249_n[2]

Det här inlägget postades i Hundar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till ”Barnbarnet”!

  1. bibbishantverk skriver:

    Barnbarnet är ljuvligt sött tycker jag. Så pytteliten mot jättehunden på sista bilden. Men det är en jättefin bild på hur man kan komma överens fast man är olika.

    Gilla

  2. Pia Carlsson skriver:

    Såå söt ditt ”barnbarn” är och dom andra två oxå 🙂

    Gilla

  3. Molle skriver:

    Vicken snygging asså
    Måste ju brås på mormor/farmor
    Ha en fin torsdag/Molle

    Gilla

  4. nickasblogg skriver:

    Alla hundar är söta i mitt tycke… 🙂
    Men eran lilla Sheltievalp får mitt hjärta att slå lite snabbare, han ser nästan exakt ut som min Teo gjorde när han var valp ❤

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Jo, alla valpar är goa och söta! Jag tycker att mitt ”lilla barnbarn”, är så himla go´! Jag är som sagt glatt överaskad över denna lilla hund, så lugn och sansad och cool. Och väldigt bra psyke. En himla fin hund! 🙂

      Gilla

Kommentera

