Hjärtligt Alla Hjärtans Dag!

Önskar Er Alla En hjärtlig Alla Hjärtans Dag idag!
Här lite bilder på mina ”ruggugglor” på promenad i nysnön, tyvärr lite oborstade men, men.

P1060803

På spaning på godisstenen!

P1060813

Hörru Matte, var e´alla killar nu då? 🙂

P1060808

Kärleksudden kallas denna lilla plats med en hjärtprydd bänk!

P1060806

Så här vackert var det hos oss idag!

P1060794

På hemvägen gick vi förbi vår granne. Kolla in vilken underbar häck de har och en öppning in till deras gård. Kan inte låta bli att nynna på – Å häcken växte kämpahög, kämpahög…..! Ha en fortsatt trevlig kväll! ❤

P1060788P1060789

Det här inlägget postades i Mina hundar!, Naturfoton! och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Hjärtligt Alla Hjärtans Dag!

  1. bibbishantverk skriver:

    Så fint ni har det. Ljust och fint. Här är det mörkt, gråmulet och rått. Trist helt enkelt.
    Men jag hoppas det ändrar sig snart.

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Mja, det är nog bara snön som är ljus, för annars är det ganska mulet och grått här också nu. Och plusgrader, så det smälter på snön. Nästan bättre om det skulle bli några plusgrader. 🙂

      Gilla

  2. mariayarri skriver:

    Men hur vackra är inte dessa 2 ! … Yarri är mycket intresserad 😉 … // Maria 🙂

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Tackar, ha ha, ja de satt ju där på bänken och spanade efter killar! 😛
      Ja, om jag hade borstat dom lite så hade dom varit ändå vackrare. Får lägga in bilder när jag fixat till dom lite senare. 🙂

      Gilla

  3. lindami73 skriver:

    Vilka fina hundar 🙂

    Gilla

  4. Så härligt det ser ut i snön! Vilken härlig bild när båda hundarna sitter på bänken 🙂

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Tack! Ja, det hade börjat skymma när jag tog bilderna, så jag var lite fundersam om det skulle bli nåt alls. Och när båda hoppade upp på bänken, var jag ju tvungen att fota. 🙂

      Gilla

Kommentera

