Vacker solnedgång ikväll!

Så här fin solnedgång hade vi ikväll över hustaken! Och egentligen var den ännu finare i verkligheten! Vackra färger!
Varit på en inspirerande akvarellkurs idag. Vi målade grenar med mossa på, var väldigt pilligt och roligt! Blev inte riktigt klar med den så jag lägger in den lite senare. I alla fall himla kuligt att måla akvarell igen, hade fått ett litet uppehåll så behövde få en liten kick! 🙂
P1060906

Det här inlägget postades i Naturfoton! och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vacker solnedgång ikväll!

  1. Så vacker himmel ! Sådana underbara färger 🙂

    Gilla

  2. bibbishantverk skriver:

    Så fantastiskt vackert. Det där skulle du måla.

    Gilla

  3. Bibbi skriver:

    Underbart vacker solnedgång. Jag har inte tagit upp akvarellmålningen än men jag har börjat teckna med blyerts. Det var länge sen men det är skitroligt och avkopplande. Tack för inspirationen. 😀

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Tack! Ja, det var en vacker solnedgång!
      Roligt att du börjat teckna igen, det är väldigt nyttigt och sen väldigt roligt att se att det blir något. Bara roligt om jag kan inspirera flera med mina foton och små pysselidéer. 😀

      Gilla

Kommentera

