Påskägg!

Ni äter väl ägg i påsk! Min lilla (o)vana trogen kan jag aldrig låta bli att måla de övergivna äggen som bara ligger där och väntar på mig! Förut trodde jag att jag målade de för barnen mina. Att de skulle bli glada när de såg dem, men nu förstår jag att det är jag som tycker det är så himla kul! Och visst blir det ett och annat litet skratt när resten av familjen kommer in och ser mina tokerier! Ha en fortsatt trevlig påsk! 🙂
P1070124

Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Påskägg!

  1. bibbishantverk skriver:

    Jättefint tycker jag. Plus att det är en bra grej att göra för att man ska komma ihåg att det är färdigkokta ägg och inte okokta. Om dom hamnar i kylen vill säga.
    Jag tyckte dina ansikten var jättehärliga och man blev glad av dem.

    Gilla

  2. Bibbi skriver:

    Åh, vad länge sen jag målade påskägg. Hmmm, det får bli till nästa år för äggen är slut här. 🙂

    Gilla

Kommentera

