Nytt armband

Måste få reblogga detta, ett armband som jag och pysselkompis gjort. Det var så fint taget foto på detta armbandet. 🙂

Min syn på saken

Tänkte att jag skulle visa mitt fina, handgjorda armband som jag införskaffat från Bibbis design. Skitsnyggt! Älskar grejen med att det är gjort enbart för mig och att det bara är jag som har ett armband som ser ut exakt så här. På det lilla hjärtat som skymtar vid ”låset” står det Made with Love. 😀 ♥ Tack Bibbi!!!

image

View original post

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Nytt armband

  1. bibbishantverk skriver:

    Det var verkligen ett armband att vara stolt över. Visst är det härligt att ha något som ingen annan har och som inte går att köpa i tusentals från något varuhus.
    Härligt med människor som uppskattar hantverk.

    Gilla

  2. mariayarri skriver:

    Oj så fint ! … // Maria 🙂

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Tack! Ja detta var ett som var beställt i klarblått. Blev lite diskussion om vad klarblått är, och sen glömde jag fota det när det var klart. Så ”snodde” detta fotot. Det var så tydligt och fint taget. 🙂

      Gilla

Kommentera

