Två till armband!

Två nya armband har det blitt! Båda är beställda, det femradiga till höger av en kär vän till mig. Hoppas hon tycker om det. Det lila wraparmbandet i tre varv har en bloggvän beställt, hoppas också hon blir nöjd med det. Det är ju så att inget armband blir det andra likt, även om man ibland försöker! 😉
P1070292
Lite svårt att fota dessa armband tillsammans, det bredare använde jag magiska pärlor, som liksom lyser när man fotar då ser de nästan vita ut även om de är lila.
P1070305
Här ser man lite mer hur det ser ut, även om skärpan inte är den bästa.
P1070308
Här lyser de lila pärlorna lite mindre. De är himla roliga att göra dessa armband även om det är lite jobb, men det är så kul att se det liksom växa fram. Kan tänka mig att de som stickar och virkar känner likadant. Fler sådana ska det bli så småningom. 😀
P1070306

 

 

Det här inlägget postades i Smycken och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Två till armband!

  1. Blåst af Kuling skriver:

    Så otroligt vackra armband! Kram & Trevlig Midsommar!

    Gilla

  2. Ninna skriver:

    Vackra vackra vackra!

    Gilla

  3. Bibbi skriver:

    Nästan lika snygga som mitt. 😉
    Önskar dig en underbar midsommar.
    Kram

    Gilla

  4. bibbishantverk skriver:

    Voj voj voj så in i baljan vackra armband. Jag tycker du ska skaffa dig en husbil och kuska runt i landet och hålla kurser. Mälardalen står först i kön.
    Du är verkligen duktig.

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Hahaha! Jaja, så duktig är jag nog inte, men roligt att du tycker om dem. Och en rolig idé var det allt, skulle vara roligt! Eller kanske kan du pallra dig hit upp? Du är så välkommen. 🙂

      Gilla

      • bibbishantverk skriver:

        Jag kommer som ett skott *S*.
        Men förresten var i jisses bor du?
        Hoppas du får en härlig midsommarafton. Glöm inte att ta på dig något av dina vackra smycken.

        Gilla

      • bibbipson skriver:

        Jag bor i Holmsund, utanför Umeå. Får se om jag hittar nåt att ta på, just nu har vi ingen midsommaraftons-känsla alls. Urdåligt väder, regn och ganska kallt! Just nu litet sol, men det blir nog inte långvarigt är jag rädd.
        Trevlig midsommar till dig också! 🙂

        Gilla

  5. lenairene skriver:

    Åh, så fint!

    Gilla

  6. Dina armband är så jättefina!

    Gilla

Kommentera

