Vit ros!

Nu har de flesta rosor blommat ut, men hann fota lite innan. Här rusade jag ut efter ett regnfall och fick med fina regndroppar på bladen. 🙂
P1070537

Det här inlägget postades i blommor och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Vit ros!

  1. Ninna skriver:

    Så vacker den är!

    Gilla

  2. mariayarri skriver:

    Så vackert foto ! … Helt i min smak.
    Jag var in på min egen blogg nu och lyckades av ,misstag ta bort din senaste kommentar. Det stod att den inväntade granskning, varför vet jag inte. Så när jag tryckte på godkänn , ja då togs den bort … Väldigt konstigt. Iaf så tog jag då inte bort den avsiktligt, ville bara att du skulle veta det .. . // Maria 🙂

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Tack! Ja WordPress gör lite konstiga saker ibland tycker jag. Jag får försöka skriva lite mer kommentarer på din blogg så får vi se om de fastnar där eller försvinner igen. 🙂

      Gilla

  3. Jag skriver:

    Så vackert genomlyslig!

    Gilla

Kommentera

