Rosa armband!

Blev så till mig när bloggen fungerade igen, och jag kunde ladda ner de bilder jag egentligen hade tänkt. Så det fick bli ett inlägg på studs!
Jag har hållit på med ett armband med rosa/svarta pärlor, till bästaste kompis. Hon älskar rosa, hoppas hon tycker om det. Hon har fått se det på bild redan.
P1070612
Och detta är anledningen till varför jag ville göra ett armband till henne. Denna supersöta virkade väska i afrikablommor fick jag av henne. Visst är den bedårande fin! Och jag behövde värkligen en ny väska! 😀
Virkad väska med afrikablommor.

 

Och jo, det har kommit mer regn idag, härligt! 🙂

Det här inlägget postades i Okategoriserade, Smycken och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Rosa armband!

  1. Louise skriver:

    Härligt!!!! Toppen på många sätt … 😀
    Kram

    Gilla

  2. bibbishantverk skriver:

    Jag gillar rosa så jag tyckte både väskan och armbandet var kanoners.

    Gilla

  3. mariayarri skriver:

    Armbandet är ursnyggt !! … Du är helt otrolig på detta hantverk … Liksom din väninna är på att göra väskor … Så kul att få ta del av ! .. // Maria 🙂

    Gilla

  4. Lollo skriver:

    Idag har vi förberett paketet till Israel. Där ligger ett par av armbanden du gjorde till mig … 🙂 Hoppas att få iväg det i morgon … 🙂
    Kram

    Gilla

Kommentera

