Liten mardröm!

Var och förtidsröstade igår tillsammans med gubben. Tyckte det var smidigast att göra det innan så är det gjort! Vaknade dock imorse av att jag drömt att jag lagt fel blanketter i kuverten, så min röst skulle inte räknas! Märkligt! Nu blev jag ju genast lite orolig och hoppas innerligt att detta inte slår in. Huvva! 😦
Ursäkta att jag varit lite frånvarande här, så lägger in en bild på lite solnedgång genom lövverk. Jag älskar ju träd, lövverk och solnedgångar.
P1070606

Ja, så en bild till! Här råkade en båt komma precis lämpligt för att fångas mitt i solstrålarna. 🙂

Hoppas ni haft/har en trevlig sommar/höst, här är strålande fint sensommarväder idag. Härligt! Så nu ska jag ut i solen med hundarna igen. 🙂

P1070608

Det här inlägget postades i natur och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Liten mardröm!

  1. Mariadottir skriver:

    Gillar inte alls din dröm.. 😦 Hoppas bara att det var en hemsk dröm!
    Vilka vackra bilder 🙂

    Gilla

  2. bibbishantverk skriver:

    Vi väntar så snällt här tills du kommer. Så var inte orolig för att vi försvinner.
    Välkommen tillbaka förresten.

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Åh TACK, och för att ni väntar här på mig! Skönt att veta att ni inte försvinner bara för att jag är lite frånvarande ibland. Ska försöka bättra mig här lite nu. 🙂

      Gilla

  3. Jag skriver:

    Så fina gyllene foton! Tänk vad konstiga drömmar man kan ha!

    Gilla

  4. Louise skriver:

    Jag gjorde min plikt idag, på lunchen. Rätt så skönt att få det gjort så att man inte bheöver passa tiden på söndag.
    Jag hoppas att jag inte får några mardrömmar. Tänker inte lyssna på fler debatter heller, för jag är rädd att jag kanske kommer att fundera över om jag valde rätt. Nu är det gjort och det är som det är med den saken.

    Vilken fin bild! Den får mig att sakna sommarens båtresor. Nu är det bara höstbestyren kvar. Båten ska köras hem och komma upp på land.
    Det är det värsta med hösten, annars är jag väldigt förtjust i den här tiden.

    Kram

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Ojsan, förlåt, upptäckte att jag aldrig svarade dig på detta. Jag måste bara ha läst det då.
      Ja, nu är ju valet redan klart, så mardrömmar får väl partiledarna ha numera då. 😉
      Fast vi bor nära vattnet så är vi aldrig ute på sjön tyvärr, eftersom vi inte har någon båt här. Men vi har en stuga i Norge och när vi är där brukar vi fiska mycket. Tyvärr har det blivit alltför sällan vi har varit där nu.
      Hösten älskar jag också, för alla fina färger och den friska luften, då blir det långa promenader med hundarna. Härligt! 🙂

      Liked by 1 person

Kommentera

