Flätade pärlarmband!

Flätade armband med pärlor i olika färger och material. Det till vänster med lila pärlor, 4 mm, och med 1mm läderband. De blåa och rosa i små rocaipärlor och vaxad lintråd. Lite olika lås. Pysselkompis två till höger, jättesött lås till det blå längst fram. Dessa var riktigt roliga att göra, ser svårare ut än de är att göra. Och blir riktigt söta! Kan rekommenderas! 🙂

P1070644

Det här inlägget postades i Smycken och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Flätade pärlarmband!

  1. Ninna skriver:

    Det där lila är ju helläckert!

    Gilla

  2. Louise skriver:

    Jättefina!
    Jag måste fråga, hur har det gått med min beställning? Säg till om det blev för svårt att genomföra, för då kan jag planera något annat i stället.
    Kramis

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Tack! Jo, vi har varit bortresta till Norge en och en halv vecka cirka. Så har inte hunnit kontakta dig ännu. Åkte på migrän när vi kom hem. Jag har tre armband jag ska fota och skicka till dig. Så får du säga om du tycker de blev ok eller inte. Fotar de imorgon. 🙂

      Gilla

Kommentera

