Ljusare tider!

Säga vad man vill om snön, men ljusare blir det ju i alla fall! Här har det snöat så det bildats en ”snöboll” på ena stolpen vid bron. Såg lite roligt ut! Det som inte var så roligt var att jag lyckades få med sonens volvo i bakgrunden. Snyggt! 😉P1070973

Det här inlägget postades i Snö och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ljusare tider!

  1. Ninna skriver:

    Om du inte hade nämnt bilen hade jag nog inte lagt märke till den. Den flyter liksom in i bakgrunden. Och man fokuserar ju på snöbubblan på stolpen.
    Och visst blir det ljust och vackert med snön!

    Liked by 1 person

    • bibbipson skriver:

      Hihi, ja då skulle jag inte sagt nåt då! När jag ser bilder ser jag nästan bara sonens volvo. Ja, det är skönt när det blir lite ljusare med hjälp av snön. Har varit länge nu som det varit mörkt. 🙂

      Gilla

  2. Lollo skriver:

    Haha … Volvon tänkte jag inte på förrän du påpekade det … 😉
    Här har vi knappt någon snö alls. Mest bara is på gatorna, och många benbrott på akuten …

    Liked by 1 person

    • bibbipson skriver:

      Äsch då, då skulle jag inte ha sagt något om den. Men tycker själv att den syns mycket! Nu har det börjat blåsa här och är plusgrader. Från att tidigare idag varit -10 grader här, kallare i samhället. Men snön är kvar än så länge. 🙂

      Liked by 1 person

Kommentera

