Julklappar på villovägar?

Måste få reblogga detta. Mina armband på långresa! 🙂

I mitt tankerum

Först vill jag bara gratulera min lilla flicka på 27-årsdagen. Idag, för 27 år sedan, kom mitt första lilla mirakel till världen …

Den 1:a december skickade jag ett paket till Tel Aviv (Israel), menat att komma fram till jul. Det är inte första gången vi skickar julpaket dit, och lär väl inte bli det sista … men nästa år ska jag försöka få iväg det i mitten på november … 😛

I paketet fanns det en blandad kompott av saker. Bl.a. böcker, julgodis (min dotter saknar ofta svenskt godis :D) en kammarljusstake med en drake från Annikas keramik, ett underlägg till hund-matskålarna, som arv efter vår hund Casper som vi sa farväl till 2012 … samt 2 armband som jag beställt från Bibbis design. Här är en länk till ett inlägg som visar lite vad hon gör … 🙂

Att skicka paket till Israel är lite speciellt…

View original post 403 fler ord

Galleri | Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Julklappar på villovägar?

  1. Pia Carlsson skriver:

    Bättre sent än aldrig heter det ju 🙂 men undra varför det låg kvar i Sverige så länge….
    Förstår att dina armband blev uppskattade, dom är ju så fina / kram

    Liked by 1 person

Kommentera

