Loppisfynd!

Lite loppisfynd härom dagen. 4 muggar 10:-/st. 5 knappar, som satt på en väst, 40:-. Två halsband 10:-/st. Allt för en hundring! Tyckte jag gjorde ett storkap! Halsbanden kommer jag nog ”mickla” sönder och göra nya saker av. Och knapparna skall användas till mina armband. Och de söta muggarna hade jag sett tidigare på Indiska, men då köpte jag dom inte. Och min karl gillar inte att jag kommer hem med så mycket thekoppar, han tycker det börjat bli trångt i köksskåpet! Men jag skrotade fem gamla muggar och stoppade in dom i diskmaskinen i tron att han inte skulle märka något, vilket han gjorde ändå. Men då kunde jag ju säga att dom ryms i skåpen nu! Men visst var dom vackra! 🙂P1080092

Det här inlägget postades i loppisfynd och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Loppisfynd!

  1. Pia Carlsson skriver:

    Urläckra muggar! Dom blir kanon att dricka te ur tror jag 🙂 Det är såå himla kul att gå på loppis och göra fynd. Jag har en förkärlek för gardiner 😉 och om jag hittar några formar som jag kan använda när jag gjuter så är lyckan total.
    Ha det gott!

    Liked by 1 person

  2. bibbishantverk skriver:

    Nu jädrars har du fyndat ser jag. Muggarna var riktiga gladmuggar och allt det andra får du ju tillbaka pengarna på när du säljer dina smycken. Jag förstår att du var nöjd med dina fynd.

    Liked by 1 person

  3. Lollo skriver:

    Otroligt vackra … 🙂
    Jag tillhör också de som gillar muggar. Fast jag har blivit en aning lugnare. Det var värre förr … 😉

    Liked by 1 person

Kommentera

