Till min dotter! :)

Ett fem-radigt armband till min dotter, gjorde jag för ett tag sedan. Hon tyckte om det. Och även hennes frisör, och hennes kusin. Och så ville sonens flickevän också ha ett. Så det blev några stycken liknande till. De är gjorda av 6×8 mm facetterade pärlor i mitten, mindre facetterade pärlor, runda glaspärlor och  rocaipärlor. Läderrem 2 mm och knappen från mina gömmor. Först tyckte jag det skulle bli så tråkigt att bara göra i grå och svarta nyanser, men det var riktigt roligt att se det växa fram. Så det blir fler framöver. 🙂 ❤P1070981

Det här inlägget postades i Smycken och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Till min dotter! :)

  1. Mariadottir skriver:

    Så otroligt fint! 🙂

    Liked by 1 person

  2. bibbishantverk skriver:

    Det där ser verkligen elegant och lyxigt ut. Kanonfint!
    Du är duktig.

    Liked by 1 person

  3. Pia Carlsson skriver:

    Jättefint!!

    Liked by 1 person

Kommentera

