Regn och rusk!

I förrgår hade vi en riktigt varm och skön dag. Igår blev det regn igen, och idag har det varit mulet och regnigt! Suck! Börjar bli ganska less på detta regnande.

Fotade dock mina panseér i utekrukan för ett tag sedan. Kom på att man kan ställa in ”macro” på min gamla mobil som jag haft i ett och ett halvt år!!! Inte så tokigt! Blev väldigt skarpt foto! Men det tog ju förstås ett tag att komma på hur man gjorde! Hihi! 😉

Det här inlägget postades i blommor och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Regn och rusk!

  1. Blåst af Kuling skriver:

    Jättefin bild. Tänk vilken tur att du kom på finessen med macro på mobilkameran. 😉

    Liked by 1 person

  2. Jag skriver:

    Så fint med regndropparna på penséen, skarp och vacker bild! Jag är också sån, lär mig grundinställningar på en ny pryl och sen tar det tid att hitta de andra. Om jag någonsin gör det. Nu fungerar det att klicka på ditt namn, det måste vara Wp som strular.

    Liked by 1 person

Kommentera

