Nya armband!

Har inte slutat att göra armband, här är några i grönt, blått och svart/grått. Dessa är en beställning jag fick, dessa var de hon valde ut av de jag gjorde. Hoppas hon blir nöjd med sina armband. Här har jag använt en del av de så vackra knapparna som hon köpte till mig från Norge.  Det blåa har jag visat förut här, de andra är nygjorda. Makramé och glaspärlor. Det grå-svarta 5-radiga har jag gjort flera av förut, men inget blir det andra likt ändå. Mycket skumt! 😉  P1080451     Här är några av de gröna hon fick välja bland. 🙂P1080424   Gjorde även dessa två när jag var inne på grönt! Glaspärlor och halvädelstenar. P1080438Facetterade och runda glaspärlor, och 4mm grönmelerade rocaipärlor. P1080445    Detta blev väldigt likt det ovan, men är lite bredare och lite annorlunda facetterade pärlor. P1080434
Och sist detta i olika gröna glaspärlor och i makramè, och en ny vacker Norgeknapp!

Alla fyra pudlarna på godisstenen! Äntligen vågade Estella upp, så jag kunde fota de. En underbar sensommardag för två dagar sedan. Idag har vi haft regn, men måste nog erkänna att det behövdes. Men nu kan solen få komma tillbaka igen. Ha de gott! 🙂

Det här inlägget postades i Smycken och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Nya armband!

  1. Jag skriver:

    Där står de och ler! Jättefina armband!

    Liked by 1 person

Kommentera

