Skrållan i repris! ;)

I mitt förra inlägg kunde man inte se bilden på min kompis goa lilla hund, så här kommer två andra bilder på henne. Hon må vara liten, men vet precis vad hon vill den lilla sötnosen! Hon ville inte alls bli fotad den där dagen.  Hon är en liten ”wavva”, kan inte stava till det tyvärr. Men så här ser hon ut! 😉

Skrållan!

Skrållan!

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Skrållan i repris! ;)

  1. Ljusletaren skriver:

    Puss på dig Skrållan/ Sokko

    Liked by 1 person

  2. Ljusletaren skriver:

    Nu läser jag ordentligt och ser att Skrållan är din kompis hund. Snälla gör ett inlägg om dina hundar och berätta på så jag får se och veta mera om dem. Tack på förhand! /kram

    Liked by 1 person

  3. Jag skriver:

    En sån sötnos! Fina bilder på henne trots att hon inte ville bli fotad. Menar du det finska ordet för baby, vauva?

    Liked by 1 person

  4. Så söt hon är! Tänkte också på finska ordet för baby, vauva… eller slangordet ”vaava” som också används av finlandssvenskar som tar till sig finlandismer. Språk är intressanta!

    Liked by 1 person

Kommentera

