Pärltulpaner och hjärtan!

Nu har jag uppdaterat lite på Trådkonst Galleriet! Lyckades med konststycket att radera hela galleriet till en början. Men tror jag fick dit alla bilder som var där sedan förut och de jag ville visa nu. Bland annat dessa pärltulpaner. Fick en förfrågan om vad jag gjorde, så här ser tulpanerna och hjärtana ut. Fler bilder i Trådkonst galleriet.
Här är det regn och grått och ruggigt, så det kanske värmer att titta på mina bilder då!    Ha en bra dag! 🙂

Mina Pärltulpaner!

Mina Pärltulpaner!

Rosa Pärltulpan!

Rosa Pärltulpan!

Röd pärltulpan!

Röd pärltulpan!

Platt Lila Pärlhjärta!

Platt Lila Pärlhjärta!

"Svarte Petter" Svart Platt Pärlhjärta!

”Svarte Petter” Svart Platt Pärlhjärta!

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Pärltulpaner och hjärtan!

  1. bibbishantverk skriver:

    Dina pärltulpaner är fantastiska. Jösses så duktig du är.
    Har du med sådana ut på marknader?

    Liked by 1 person

  2. Ljusletaren skriver:

    Så fina! Vilken härlig tulpan och en så lyser så fint hela året om/ kram

    Liked by 1 person

Kommentera

