Vardagsglädje! :)

Efter regn kommer solsken! Fotade lite regndroppar som jag tyckte var så fina. De blänkte och skimrade riktigt om vattendropparna i solskenet! Vardagsglädje! 🙂P1080534 P1080535 P1080539 P1080545 Och så fick jag vara ”barnvakt” åt sonens små hundar, detta är den minsta. Hon är ca ett halvår nu. Och väldigt söt! Ja, det är hennes syster också, men fick inget bra foto på henne. ❤P1080525

Det här inlägget postades i natur och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Vardagsglädje! :)

  1. Ljusletaren skriver:

    Så söt hon är denna lilla vackra hundflicka!
    Ha en bra dag/ kram

    Liked by 1 person

  2. bibbishantverk skriver:

    Så vackert det är med dessa droppar. Nästan magiskt.
    Vovven är jättefin. Lagom stor för min del (tror jag)
    Må gott.

    Liked by 1 person

    • bibbipson skriver:

      Tack! Ja, de är så vackra! Jo, jag brukar säga att jag hellre är barnvakt till de två små än till dotterns två stora pudlar! Blir så himla livat när vi har fyra livliga pudlar hemma. (Hoppas inte min dotter läser detta bara nu! Jag tycker om hennes hundar också men, men! ;))

      Gilla

  3. Jag skriver:

    Verkligen vardagsglädje! Det är ögonblick som ger det där lilla extra och fint har du fotat dem. Sen en glad hund därtill!

    Liked by 1 person

Kommentera

