Frostigt!

Först hade vi frost och jättekallt! Sen för cirka tre dagar sedan fick vi plötsligt plusgrader! Tur jag hann ta lite roliga bilder på frost och snö, lite här och där. Här på Älvas haka! 😉ÄlvaFrostigt nät! Såg lite småroligt ut! 🙂Frostigt nät!Inte så jättebra skärpa, men det ser ut som små ”extragrenar” eller ”skott” på träden!:)FrostFrostigt!Frost! Frost!P1080749Och till sist, denna frostblomma! Såg jätterolig ut, tyvärr inte så bra skärpa men ni ser ändå hur rolig den ser ut! Önskar Er en skön helg nu, med frost eller plusgrader! ❤Frostblomma!

Det här inlägget postades i Mina hundar!, natur, Snö och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Frostigt!

  1. Ljusletaren skriver:

    Fin älva *nospuss till dig*
    Mycket fina bilder trots skärpan!
    Ha en bra dag/ kram

    Liked by 1 person

  2. Jag skriver:

    Jättefina frostbilder, ingen fel på skärpan utom kanske på krolliljebilden nederst. Ni hade verkligen ordentligt med frost och bilden på frostnätet är jätteläcker! Älva ser lite förvånad ut.

    Liked by 1 person

  3. bibbishantverk skriver:

    Oh så vackert. Det är ju precis så där som det ska se ut när det är vinter och inte som på bilden jag lade upp hos mig idag.

    Liked by 1 person

    • bibbipson skriver:

      Tack! Ja, kan säga att två dagar senare hade det försvunnit. Då fick vi plusgrader. Men sen blev det kallare igen. Men ingen frost ännu!
      Skall kolla in din sida, har varit lite lat sista tiden. Kram! 🙂

      Gilla

  4. Kristallina skriver:

    Vackra frostbilder och Älva med frosthaka är himla söt. Min favorit är också nätet. Ha en trevlig helg!

    Liked by 1 person

  5. Tomtan skriver:

    Älskar frost!!!!!

    Liked by 1 person

    • bibbipson skriver:

      Tack för titten på min blogg! Och för att du följer min blogg, skall titta in till din blogg och kika runt lite. Visst är det härligt med frost och snö! Ja, snö i måttliga mängder kanske man ska säga. 🙂

      Liked by 1 person

  6. Lollo skriver:

    Först blev jag lite fundersam när jag såg dina vackra vinterbilder, men sedan såg jag att inlägget var från januari (tack och lov) *Pust*
    Nu vill jag ha vår. Längtar mig sjuk efter känslan som våren brukar ha med sig. Fågelsången är redan igång så det borde väl vara dags snart 🙂
    Kram

    Liked by 1 person

Kommentera

