Armband!

Testade att göra armband (Wraparmband, wrap bracelet) igårkväll. Hade hittat en beskrivning på en annan wordpress blogg. (bautawitch.se) Så när pysselkompis kom förbi, provade vi att mickla ihop det blå armbandet! Så himla jättekul! Blev så till mig att jag var tvungen att börja på ett till samma kväll, ett dubbelt! Var lite ”pillrigt” att få till men väldigt roliga att göra. Rekommenderas skarpt! 🙂

P1060711

Detta inlägg publicerades i Smycken och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Armband!

  1. Pia Carlsson skriver:

    Jättefina 🙂

    Gilla

  2. bibbishantverk skriver:

    Armbanden var jättefina. Jag har hittat en kanonbillig och snabblevererande liten e-butik för smyckestillbehör och pärlor. Jag ska skriva om den och lägga ut länk. Kanske något för dig och din kompis. Jag köper läderband därifrån.

    Gilla

  3. mariayarri skriver:

    Väldigt fina arnband ! … Vad duktiga du/ ni är // Maria 🙂

    Gilla

  4. christinafotograferar skriver:

    Fina! Avundas dig och andra som har en sådan konstnärlig kreativitet. :)Har själv 0 i fantasi på att skapa!

    Gilla

Lämna en kommentar