Två nya armband!

Gjorde två till armband av rena farten efter de andra. Samma storlek på pärlorna som den förra och med lädertråd mellan. 1,5 mm läderrem och pärlorna ca 4mm. Så detta är nog ”riktiga” wraparmband, om än bara enkla så att säga. Men de är himla roliga att göra. 🙂
P1070050

Detta inlägg publicerades i Smycken och märktes , , , , , , . Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Två nya armband!

  1. I mitt huvud skriver:

    Oj, vad fina!!! Säljer du smycken?

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Tack! Ja, jag och en kompis brukar stå på marknad några gånger om året. Men sen säljer jag till vänner emellanåt som vill ha. Eller så ger jag bort när någon fyller år till exempel. Men alla smycken som jag gjort är till salu. 🙂

      Gilla

  2. Pia Carlsson skriver:

    Jättefina 🙂

    Gilla

  3. bibbishantverk skriver:

    Nä dra på trissor så fina armband du gjort. Det där är en kunskap som jag gärna skulle vilja ha i min ägo. Du vet vad jag har sagt……..gör många. Många!

    Gilla

  4. suttecity skriver:

    Hur fina som helst! Har du webshop som du säljer i?? En kompis till mig var inne i denna svängen och hon startade en sida på texttalk som jag hjälpte henne med. Men du kanske säljer ändå 🙂 Yrkesskickligheten är på hög nivå tycker jag!

    Gilla

    • bibbipson skriver:

      Åh tackar så mycket! Ja, jag och min kompis brukar sälja på marknader några gånger om året. Men jag har ingen webshop ännu. Min kompis har en hemsida som hon säljer både hennes och mitt ifrån. Sen har hon startat en facebooksida där hennes alster finns, och lite av mitt. Agnetas pyssel heter den. Ja, då vet jag vem jag ska kontakta om jag blir rådvill om jag vill ha en webschop! 😉

      Gilla

  5. Blåst af Kuling skriver:

    Vilka snygga armband! Jätteläckra! 😉

    Gilla

  6. Bibbi skriver:

    Så läckra! 😀

    Gilla

  7. nickasblogg skriver:

    Åh de var fina armband -så duktig du är 🙂

    Gilla

Lämna en kommentar